دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

قیمت تولید محتوا در اصفهان

امروز با موضوع قیمت تولید محتوا در اصفهان در خدمت شما هستیم.

قیمت تولید محتوا در اصفهان
قیمت تولید محتوا در اصفهان

اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستید و یا به دنبال یک تیم حرفه ای برای طراحی سایت و تولید محتوا هستید باید بگوییم که خوشبختانه آدرس را درست آمده اید. این مقاله هرآنچه که باید درباره کسب و کار اینترنتی بدانید را به شما میگوید. با ما همراه باشید.

قیمت تولید محتوا چقدر است؟

تولید محتوا چیست؟

در دوره تولید محتوا چه گفته می شود؟

ورد پرس چیست؟

آموزشگاه وردپرس

قیمت تولید محتوای هدفمند در اصفهان

تیم سزچ وان با ارائه ارزان ترین خدمات تولید کانتنت در اصفهان با شما خواهد بود.

در حال حاضر در سال 99 با قیمت نازل هر کانتنت 1000 کلمه ای هدفمند زیر 40 هزار تومان خواهد بود.

قیمت تولید محتوای هدفمند در اصفهان
قیمت تولید محتوای هدفمند در اصفهان

قیمت تولید محتوا چقدر است؟

قبل از اینکه درباره قیمت تولید محتوا مطلبی بگوییم، بهتر است بیان شود که همیشه رقابت بین سایت های اینترنتی وجود دارد، رقابتی که در آن برنده می تواند جایگاه اول گوگل را داشته باشد و از طریق این جایگاه سود بسیاری به دست آورد.

یک سایت اینترنتی برای اینکه بتواند در صفحه اول گوگل ظاهر شود، علاوه بر طراحی منحصر به فرد، باید دارای تیم تولید محتوای خوبی باشد

که در این تیم تولید محتوا حداقل دو نفر باید بر روی یک محتوا کار کنند. یک نویسنده و یک سئوکار بر روی هر متن کار میکنند.

ذکر این نکته مهم است که طراحی عالی سایت و یا وجود یک نویسنده درجه یک و وجود یک سئو کار حرفه ای به تنهایی نمیتواند سایت شما را به اولین سرچ گوگل بیاورد!!!

اگر قیمت تولید محتوا را بخواهید باید بگوییم که این قیمت به عوامل زیادی بستگی دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

-تعداد کلمه

طبیعی است که هر چقدر تعداد کلمه های به کار رفته در متن بیشتر باشد دستمزدی که برای تولید محتوا پرداخت میشود، بیشتر خواهد بود.

-تعداد کلمه
-تعداد کلمه

-نوع محتوا

محتوا همیشه متن نیست. محتوا میتواند یک ویدئو و یا یک صوت باشد.

_تخصصی بودن موضوع

گاهی موضوعاتی به نویسنده متن پیشنهاد میشود که تخصصی هستند مانند تولید محتوا برای یک موضوع علمی که کمتر به آن پرداخته شده است. اما گاه عنوانی به نویسنده داده میشود که عمومیت بیشتری دارد. طبیعی است که هزینه تولید محتوای تخصصی بیشتر باشد.

-حجم کار

گاه پیش می آید که شما برای تولید محتوای یک عنوان به متخصص این کار مراجعه میکنید. طبیعتا قیمت تولید محتوا برای یک عنوان تا چندین عنوان متفاوت خواهد بود.

-زبان نگارش

امروزه بیشتر سایت های اینترنتی دو و یا چند زبانه هستند. اگر بخواهید یک محتوا به زبانی غیر از زبان فارسی برای سایت شما تولید شود، باید هزینه بیشتری بپردازید.

-روان بودن متن

متنی که روان باشد، مخاطب بیشتری دارد. اینکه یک متن ساده و روان داشته باشید بستگی به تیم تولید محتوایتان دارد. تیمی که کاربلد تر باشد، پول بیشتری میگیرد.

-کیفیت کار

همه میدانند که محتوای کپی ارزشی ندارد پس اگر متنی با کیفیت میخواهید به سراغ تیم تولید محتوای کار بلد بروید نه تیمی که دستمزد کمتری میگیرد و متنی به شما میدهد که خود شما هم میتوانستید از اینترنت کپی کنید!!

-زمان تحویل

گاهی پیش می آید که بخواهید زمان تحویل کار را جلو بیندازید!! در این حالت افراد بیشتری باید بر روی پروژه شما کارکنند که این اضافه کاری مستلزم پاداش است!

-زمان تحویل
-زمان تحویل

-محتوا متنی باشد یا ترکیبی

حتی اینکه محتوا متن باشد و یا ترکیبی از متن و کلیپ و یا متن وصوت بر روی قیمت تولید محتوا اثر میگذارد.

-متن جدید نوشته شود

اینکه تولید محتوا برای اولین بار درباره عنوانی انجام شود، مستلزم دریافت پاداشی بزرگ است.

-قیمت تولید محتوا برای سایت با قیمت تولید محتوا برای شبکه های مجازی متفاوت است.

-ساکن کدام شهر هستید

این موضوع که در کدام شهر سکونت دارید میتواند بر روی قیمت تولید محتوا اثر بگذارد. معمولا تیم های تولید محتوا که در شهر های بزرگ و صنعتی هستند، هزینه ای بیشتر برای تولید محتوا دریافت میکنند. برای مثال قیمت تولید محتوا در اصفهان با قیمت تولید محتوا در شهری کوچک در ایران متفاوت است.

این تفاوت قیمت صرفا به علت کاری با کیفیت بالا نیست بلکه هزینه زندگی در هر شهری متفاوت است.

با توجه به مواردی که بیان شد، ممکن است برایتان سوال شود که

چگونه تیم تولید محتوا با هزینه مناسب انتخاب کنیم؟

هر تیمی نمونه کار دارد. نمونه کارهای شرکت های تولید محتوا را ببینید و با هم مقایسه کنید. حتی میتوانید از آنها درخواست کنید که یک تولید محتوا را رایگان برایتان انجام دهند.

راه دیگری که میتوانید بهترین تیم تولید محتوا را انتخاب کنید این است که پکیج های تولید محتوایی را که بیشتر شرکت ها ارائه میدهند، با هم مقایسه کنید.

چگونه تیم تولید محتوا با هزینه مناسب انتخاب کنیم؟
چگونه تیم تولید محتوا با هزینه مناسب انتخاب کنیم؟

حتی می توانید در ابتدای کار با چند تیم تولید محتوا به صورت همزمان کار کنید و به آنها چندین عنوان بدهید تا برایتان تولید محتوا کنند، از روی محتواهای تولید شده بهترین تیم را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که قیمت تولید محتوا نه پایین است و نه بالا. اگر با تیم تولید محتوایی برخورد کردید که خدمات خود را با قیمت کمی ارائه میداد به کپی بودن و یا بی کیفیت بودن متن شک کنید!! درست است که  تولید محتوا هزینه بسیار زیادی ندارد اما پولی که شما به عنوان مالک کسب و کار اینترنتی پرداخت میکنید باید به اندازه ای باشد که جواب زحمت یک تیم را بدهد.

خودتان را جای تیم تولید محتوا بگذارید اگر خودتان بودید بابت تولید محتوا چقدر دریافت میکردید!!

دوره تولید محتوا

اگر از کسب و کارتان نتیجه نگرفته اید ویا اگر به شغل تولید محتوا علاقه دارید میتوانید با فراگیری دوره تولید محتوا به عنوان کارشناس تولید محتوا استخدام شوید.

امروزه تولید محتوا تقاضای زیادی دارد، اگر در دوره تولید محتوا شرکت کنید و مهارت های لازم را کسب کنید با تکرار و تمرین زیاد و اندکی صبر به یک کارشناس حرفه ای تولید محتوا تبدیل میشوید.

دوره تولید محتوا
دوره تولید محتوا

پس از شرکت در دوره توانایی این را به دست می آورید که محتوای جذاب تولید کنید. محتواهای جذاب محتواهایی هستند که مخاطب را تحت تاثیر خود قرار میدهند و این تحت تاثیر قرار گرفتن یعنی اینکه شما به راحتی توانسته اید پیام خود را به کاربر منتقل کنید.

تولید محتوا در واقع یک راهکار ایده آل برای ایجاد ارتباط با مخاطب و پس از آن کسب اعتماد کاربر و درنهایت شروع زنجیره فروش است.

هنگامی که شما در دوره تولید محتوا شرکت میکنید و یا حتی مجازی آموزش میبینید، باید بتوانید مهارت های زیر را کسب کنید. به عبارت دیگر در دوره های تولید محتوا موارد زیر را آموزش میبینید:

-با شغل نویسنده محتوا آشنا میشوید

-با انواع محتوا آشنا میشوید

-روش های مختلف سرچ در گوگل را می آموزید

-سبک های مختلف تولید محتوا را فرا می گیرید

-با تکنیک های تایپ سریع آشنا میشوید

-کلید های میانبرکیبورد را فرا میگیرید

-ایده سازخوبی میشوید

-یاد میگیرید که چگونه محتواهای قدیمی و خسته کننده را به محتوای جدید و جذاب تبدیل کنید

-نوشتن محتوا برای فضای اختصاصی وب را فرا میگیرید

– با روش های پیدا کردن کلمات کلیدی آشنا میشوید

-با تکنیک های مقدمه نویسی آشنا میشوید

-یاد میگیرید که چگونه متن اصلی را بنویسید

-روش های جمع بندی موضوع را فرا میگیرید

-یاد میگیرید تبلیغ!! بنویسید

-در ویراستاری حرفه ای میشوید

-حتی می آموزید چگونه پروژه بگیرید

-روش های جذب مشتری را می آموزید

اما

دوره تولید محتوا مناسب چه کسانی است؟

-اگر به شغل تولید محتوا علاقه دارید

-اگر از کسب و قبلی خود ناراضی هستید

-اگر به کسب درآمد از اینترنت اعتقاد دارید

-اگر به فکر کسب مهارت جدید هستید

-اگر به دنبال آزادکاری و دورکاری هستید

-اگر به فکر شروع یک کسب و کار هستید

پس تولید محتوا را آموزش ببینید. با ما همراه باشید و از آموزش تولید محتوا لذت ببرید. لازم نیست برای شروع آموزش، در آموزشگاه های سطح شهر ثبت نام کنید. از آموزش های اینترنتی استفاده کنید و تولید محتوا را در خانه فرا بگیرید.

آموزش تولید محتوا

تولید محتوا چیست؟ هدف از آموزش تولید محتوا چیست؟ مزایای آموزش مجازی تولید محتوا چیست؟ در ادامه این مقاله موارد گفته شده را با هم بررسی میکنیم.

درواقع محتوا یک بسته اطلاعاتی است که با فرمت های مختلفی در اینترنت منتشر میشود و دسترسی به آن به قوانین خاصی احتیاج ندارد.

تولید یک محتوای خوب به صورتی که در جذب مشتری موثر باشد و تعاملی سازنده با کاربر داشته باشد، از مهمترین اهداف یک سایت است.

به خاطر بسپارید که تولید یک محتوای خوب اصلا کار آسانی نیست!! این محتوا است که رفتار مخاطب را شکل میدهد.

در اصل محتوا تولید میشود که مخاطب را تحت تاثیر قراردهد و مخاطب به طور کامل پیام شما را دریافت کند.

برای اینکه شما به عنوان کارشناس تولید محتوا بهترین عملکرد را داشته باشید، باید مرتبا در حال به روز رسانی اطلاعات خود باشید ولی شما که نمیتوانید همه عمر خود را در کلاس های آموزش حضوری! بگذرانید. پس چاره چیست؟

شاید باور کردنش سخت باشد ولی تلفن همراه شما خودش یک کلاس آموزشی است. عنوان دلخواه خود را سرچ کنید و از مشاهده نتایج لذت ببرید.

اگر همین حالا در گوگل سرچ کنید آموزش تولید محتوا هزاران نتایج به شما نشان داده میشود که دربیشتر آنها شاهد آموزش های مجازی و از راه دور تولید محتوا خواهید بود.

حتی همین الان که در حال خواندن این مقاله هستید، در حال آموزش مجازی تولید محتوا هستید. از معجزه آموزش های آنلاین غافل نشوید. حالا که عصر عصر ارتباطات و فناوری است و اینترنت فضای آموزشی گسترده ای را ایجاد کرده است. پیشنهاد میکنم دوره تولید محتوا را آنلاین و مجازی آموزش ببینید.

 از مزایای استفاده از آموزش های از راه دور تولید محتوا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

-هزینه های رفت و آمد ازبین میرود

-از تخفیف های ویژه که به مناسبت های مختلف گذاشته میشود استفاده میکنید

-ارتباط با استاد

-پشتیبانی مداوم و برخط

-ارائه مدرک معتبر

-افزایش کیفیت آموزشی با استفاده از تکنیک های ویدئویی و صوتی

-شما میتوانید دوباره و دوباره مبحث آموزشی را فرابگیرید

-افزایش طول مدت تحصیل

-خبری از صندلی های خشک کلاس ها نیست

-خبری از سرما و گرمای هوا نیست

-میتوانید هر زمانی دوست داشته باشید کاررا فرا بگیرید

-دوره ها آموزش آنلاین دارند و میتوانند آزمون های آنلاین برگزار کنند

-به هزاران وب سایت بروید و آموزش ببینید

بصورت کلی آموزش های مجازی علاوه بر اینکه میتواند بستر خوبی برای آموزش باشد میتواند تمام محدودیت های کلاس های حضوری را رفع کند.

توجه کنید که شما قیمت تولید محتوا در اصفهان را سرچ کردید، اما علاوه بر اینکه با عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت تولید محتوا آشنا شدید، درباره تولید محتوا هم مطالبی را آموختید.

این موضوع یک مزیت محسوب میشود که در بیشتر آموزش های مجازی  تولید محتوا مشابه این امر را میبینید و علاوه بر اینکه با موضوع مورد جستجوی خود آشنایی پیدا میکنید، مطالب آموزنده دیگری را نیز فرا میگیرید.

آموزش کامل تولید محتوا

خب رسیدیم به بخش شیرین آموزش کامل تولید محتوا

در این قسمت، آموزش های مقدماتی تولید محتوا را فرا میگیرید. اما قبل از هر چیزی به این سوالها جواب دهید:

از تولید محتوا چه میدانید؟ آیا واقعا به تولید محتوا علاقه دارید یا فقط اسمش را شنیده اید؟

اولین و مهم ترین نکته برای اینکه بتوانید محتوای خوبی تولید کنید، انتخاب هدف است. واقعا از سر علاقه به دنبال یادگیری تولید محتوا هستید یا فقط میخواهید برچسب کارشناس تولید محتوا را به خود بچسبانید؟

فراموش نکنید که عنوان کارشناس تولید محتوا برای بعضی از افراد خیلی بزرگ است و برای بعضی خیلی کوچک!!!

تولید محتوا آنقدر مهم است که یکی از مدیران ارشد گوگل درباره سئو سایت چنین گفته است

<< به طور کلی بهترین روش سئو، تولید محتوای با کیفیتی است که در اینترنت پخش شود>>

آموزش کامل تولید محتوا
آموزش کامل تولید محتوا

انواع محتوا

-متن

-ویدئو

-صدا

متن: همیشه بهترین محتواها متن دارند. از معجزه متن غافل نشوید. داشتن یک متن ساده و روان تعامل بین شما و کاربران را چندین برابر میکند.

انواع محتوا
انواع محتوا

برای اینکه متن خوبی بنویسید به چند نکته دقت کنید.

-به املای کلمات دقت کنید

مخاطب وقتی ببیند که متن پر از غلط املایی است از خواندن متن شما صرف نظر خواهد کرد. شما در واقع با متن خود دارید پیامی را منتقل میکنید.

وقتی متن غلط املایی داشته باشد اعتماد مخاطب را از دست میدهید و مخاطب اصلا متن شما را نمیخواند که از طریق متن شما پیامی را دریافت کند!!!

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا در اصفهان هستید

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا در اصفهان هستید
شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا در اصفهان هستید

-علائم نگارشی را رعایت کنید

علائم نگارشی خیلی مهم هستند شما با گذاشتن نقطه ویرگول گیومه و… به مخاطب در خواندن متن کمک میکنید.در واقع با علائم نگارشی به مخاطب میگویید جمله تمام شد منتظر جمله بعدی باش. مکث کن ادامه بده

-از به کار بردن واژه های خیلی تخصصی که مخاطب را گیج کند، خودداری کنید.

تا ضرورت پیدا نکرده از واژه های تخصصی استفاده نکنید! واقعا چه اهمیتی دارد که مخاطب شما بداند نام دیگر ویتامین سی ال-آسکوربات است!! وقتی دارید درباره خواص پرتقال میگویید.

بستگی به عنوان نوشته از واژه استفاده کنید اما فرض کنید که مخاطبان شما دانشجویان رشته شیمی هستند و شما دارید درباره نام شیمیایی مواد صحبت میکنید اینجا به کاربردن کلمه ال-آسکوربات صحیح است.

-قبل از نوشتن درباره موضوع مطالعه کنید

حتما قبل از نوشتن تحقیق کنید. اطلاعات غلط به مخاطب ندهید.  مخاطب شما فورا متوجه این موضوع خواهد شد و سایت شما را ترک خواهد کرد.

-ویراستار متن خود باشید

بعد از تمام شدن متن دوباره متن خود را بخوانید و ویرایش کنید.

-کپی نکنید

در تولید محتوا کپی نبودن محتوا اهمیت زیادی دارد. اگر مدیر سایت و وب سایت به دنبال مقاله کپی شده بود به شما زحمت نمیداد و خودش متنی را کپی میکرد و در سایت قرار میداد.

مطالب کپی شده از طرف گوگل شناسایی میشود و نرخ بازدید از سایت را شدیدا کاهش میدهد و اعتبار سایت به شدت زیر سوال میرود. پس کپی نکنید.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا در اصفهان هستید

-کوتاه بنویسید

به فرض اگر قرار است درباره هزینه تولید محتوا دراستان اصفهان تیتر بنویسید خیلی ساده عنوان بدهید قیمت تولید محتوا در اصفهان نه که تیتر بزنید بررسی هزینه و قیمت تولید محتوای تخصصی و با کیفیت در استان صنعتی و بزرگ اصفهان !!! کوتاه و جامع بنویسید.

-دستور زبان را رعایت کنید

فراموش نکنید که شما با یکبار نوشتن نویسنده خوبی نمی شوید. بارها و بارها بنویسید. با تکرار و تمرین نقاط قوت و ضعف خود را پیدا میکنید و به این ترتیب نقاط ضعف تبدیل به نقاط قوت میشوند.

حال که با اصول کلی و مهم متن نویسی آشنا شدید، تولید محتوای ویدئویی را مورد بحث قرار میدهیم.

محتوای ویدئویی یکی از روش های تولید محتوا میباشد که به تازگی مورد توجه خاصی قرار گرفته است. دلیل آن هم کاملا واضح و روشن است تصاویر بهتر به خاطر می ماند. ذهن انسان تصاویر را بهتر از متن درک میکند.

در ویدئو مارکتینگ ، تعامل بیشتری با مخاطب خواهید داشت. بازدید از سایت شما بیشتر خواهد شد. احتمال کپی کردن ویدئو کاهش می یابد. مخاطبان شما به طور کامل با خدمات و محصولات آشنایی پیدا میکنند.

ویدئو مارکتینگ انواعی دارد:

ویدئو وبلاگ

ویدئو و متن با هم ترکیب خوبی دارند. ویدئو ها علاوه بر اینکه به سئو متن کمک میکنند، باعث جذب کاربران خواهند شد.

ویدئو مصاحبه

امروزه یکی از روش های ویدئو مارکتینگ تولید محتوا با استفاده از روش ویدئو مصاحبه است. در این روش شما میتوانید با استفاده از هدف های از پیش تعیین شده با افراد داخل شرکت و یا مشتری هایی که از خدمات شما راضی بوده اند، مصاحبه ای را انجام دهید و ویدئو را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

ویدئو آموزشی

یکی دیگر از روش های ویدئو مارکتینگ، ساخت ویدئو های آموزشی است. این روش یکی از روش های عالی برای جذب مخاطب است. با ساخت ویدئوهای آموزشی علاوه بر اینکه مخاطب را با حرفه خود آشنا میکنید

برای فراگرفتن این حرفه و خرید وسایل آنها را ترغیب میکنید. نکات مهمی که برای ساخت یک ویدئوآموزشی باید به آن ها توجه شود را در ادامه بررسی میکنیم.

-میکروفون خیلی مهم است

در ساخت یک ویدئو آموزشی، میکروفون خیلی مهم است. مخاطب باید به طور واضح صحبت های شما را بشنود. مخاطب باید در هر گام از آموزش صدای شما را بشنود تا تاثیر ویدئو آموزشی شما بالاتر برود. لازم نیست هزینه های زیادی را بابت خرید میکروفون با کیفیت بپردازید. یک میکروفون usb دار کفایت میکند.

-اهداف خود را تعیین کنید

مخاطب باید کاملا متوجه این موضوع باشد که قرار است در این کلیپ چه چیزی را آموزش ببیند. یا حتی باید متوجه باشد که موضوع آموزش بعدی چیست.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا در اصفهان هستید

-اشتباهات احتمالی را یادآوری کنید

این طبیعی است که شما به عنوان شخصی که در حال آموزش دادن هستید، تسلط کافی بر روی موضوع داشته باشید. اما بهتر است درباره اشتباهاتی که ممکن است رخ بدهد، مخاطب را مطلع سازید. حتی میتوانید اشتباهاتی را که خود در گذشته انجام داده اید را با مخاطبان خود، به اشتراک بگذارید.

-پس از تولید، ویدئو را ویرایش کنید

پس از آن که ویدئو شما تولید شد بهتر است ویدئو را بار دیگر با دقت ببینید و آن را ویرایش کنید. صداهای اضافه را قطع کنید و به منظور ارائه بهتر محتوا، میتوانید برای تصویر زیرنویس بگذارید.

وبینار چیست؟

واژه وبینار در واقع ترکیب دو واژه وب و سمینار است. وبینار جلسه ای است که از طریق اینترنت برگزار میشود.

با شرکت در وبینار میتوانید در حالی که در منزل خود نشسته اید، در سمینارهای مختلف به صورت زنده و برخط شرکت کنید. برای شرکت در سمینارهای آنلاین به تنها چیزی که احتیاج دارید، یک گوشی و یا کامپیوتر متصل به اینترنت است.

امروزه با ارائه وبینارها، فرصتی بسیار خوب برای افرادی که به دلیل نداشتن وقت و مشغله فراوان، امکان حضور در کارگاه های آموزشی را نداشته اند به وجود آمده است.

خبر خوب اینکه وبینار ها به دو صورت آنلاین و آفلاین در دسترس هستند.

ویدئو تبلیغاتی

از فیلم ها و کلیپ های تبلیغاتی میتوانید در همایش ها، مانیتورهای تبلیغاتی در سطح شهر، شبکه های اجتماعی، سالن های انتظار و… استفاده کنید.

این روش تولید محتوا مناسب برای افرادی است که به تازگی کسب و کاری را راه اندازی کرده اند و یا خدمات و محصولات جدیدی را به تازگی ارائه کرده اند.

برای برند سازی و تثبیت جایگاه خود در میان رقبا و سودآوری بیشتر، از معجزه کلیپ های تبلیغاتی غافل نشوید.

ویدئو دمو

دمو چیست؟

دمو در انگلیسی به صورت Demo نوشته میشود و در فارسی به معنای نسخه نمایشی میباشد که این نسخه نمایشی فقط جهت معرفی محصول یا خدمات به مخاطبان است.

در واقع در این مرحله خدمات جدید خود را به مخاطبان معرفی می کنید و با بحث و تبادل نظر با آنها، ایرادات احتمالی محصول خود را رفع میکنید و خدماتی با کیفیت تر را ارائه می کنید.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا در اصفهان هستید

تولید محتوای صوتی

پادکست چیست؟

پادکست ها فایل های صوتی هستند که قبلا ضبط شده اند و از طریق اینترنت پخش شده اند. هر محتوای صوتی ممکن است چند فصل داشته باشد که هر فصل خودش چندین بخش دارد.

در تعریف پادکست با دو موضوع رو به رو هستیم. اول اینکه محتوا صوتی است و دوم اینکه از طریق اینترنت قابل دسترسی است.

از نظر لغوی پادکست از ترکیب دو واژه brodcast  و ipod تشکیل شده است. آی پاد که همان پخش کننده موسیقی شرکت معروف اپل است. و برود کست در انگلیسی به معنای پخش است. معادل فارسی پادکست پاد پخش می باشد.

در پادکست ها با در نظر گرفتن نوع محتوایشان، راوی میتواند از 1 تا چند نفر هم باشد. برای مثال در داستان های کوتاه راوی معمولا 1 نفر و در نمایشنامه ها چندین نفر است

از تولید محتوای صوتی (پادکست) غافل نشوید. تولید محتوای صوتی خود را قبل از اینکه رقیبانتان شروع کنند، انجام دهید.

پادکست ها میتوانند به افزایش رتبه سایت کمک کنند.

اگر در گوگل سرچ کنید قیمت تولید محتوای صوتی در اصفهان و یا هر شهر دیگر، حتما این مورد را در نتایج جستجو مشاهده میکنید که هزینه تولید محتواهای صوتی ارزان است. از معجزه تولید محتوا صوتی برای نابینایان غافل نشوید.

درپادکست های صوتی میتوانید کتاب های صوتی منتشر کنید. آموزشهای صوتی بگذارید. و یا صوت های انگیزشی تولید کنید که این روزها خیلی باب شده است.

به علت حجم پایین پادکست می توان آن را در سایت خود قرار داد، بدون آنکه نگران کاهش سرعت سایت بود.

برای راحتی بیشتر می توانید درپادکست ها برای توسعه محصولاتتان جزئیات بیشتری را وارد کنید.

پادکست مورد نظرخود را می توانید علاوه بر کامپیوتر در دیگر دستگاه ها ی پخش موسیقی هم گوش کنید.

محتوای پادکست بدون نیازبه اینترنت قابل استفاده است.

به یاد داشته باشید که پادشاه بازاریابی الکتریکی تولید محتوا است. محتواهای خوب و با کیفیت در صدر نتیجه گوگل نمایش داده میشوند.

درست است که محتوای ویدئویی و صوتی تاثیر مهمی در افزایش رتبه گوگل دارد اما در نظر داشته باشید که محتواهای ویدئویی و پادکست ها هر چقدرم که جامع و کامل باشند، باز هم به محتوای متنی احتیاج دارند. متن معجزه میکند.

از انتشار محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی غافل نشوید. تولید یک محتوای خوب تاثیر مثبتی در برند سازی دارد.

محتواهایی که تولید میکنید همیشه خواهند بود و با یک محتوای خوب همیشه در حال بازاریابی هستید. وقتی یک محتوای خوب تولید میکنید در اصل در جذب مشتری موفق بوده اید.

پس از انتشار محتوا چه کنیم؟

پس از اینکه محتوای شما تولید شد، نوبت به پخش کردن محتوا در فضای وب میرسد. اینکه تصورکنید کار شما با تولید محتوا به پایان میرسد، سخت در اشتباهید. فراموش نکنید هدف شما از محتوا ارائه به مخاطب و انتقال پیام است. پس تا میتوانید محتوای خود را در فضای اینترنت پخش کنید.

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا، یک روش برای توسعه کسب و کار شما است که بر تولید محتوای ارزشمند تاکید دارد. هدف کلی بازاریابی محتوا، جذب مخاطبین جدید و حفظ مخاطبین قبلی است .

برای داشتن یک بازاریابی موفق محتوا، علاوه بر داشتن یک برنامه ریزی دقیق توجه به سوالات زیر ضروری است :

محتوا را برای چه کسی ایجاد می‌کنید؟

محتوا چه سودی برای مخاطب دارد و کدام مشکل او را قرار است حل کند؟

محتوای مورد نظر چگونه منحصربه‌فرد خواهد شد؟

محتوا در چه فرمتی تولید می‌شود؟

محتوا در کجا توزیع می‌شود؟

چگونه ایجاد و انتشار محتواها را برنامه‌ریزی و مدیریت می‌کنید؟

تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات در چیست؟

در جواب این پرسش که تفاوت بازاریابی محتوا با تبلیغات در چیست باید بگوییم که بازاریابی محتوا از جهات مختلف از تبلیغات متمایز است.

در بازاریابی محتوا، محتوا در رسانه های تحت مالکیت کسب و کارها پخش میشوند ولی اگر محتوای تولیدی در سایر رسانه پخش شود،به آن تبلیغات می گویند. بازاریابی محتوا بر خلاف تبلیغات که تهاجمی است، بیشتر جذب کننده است و هزینه کمتری نسبت به تبلیغات دارد.

در ادامه چند دلیل اهمیت استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا را بررسی می کنیم

-ایجاد اعتماد در بازدیدکنندگان

هر چه مخاطبان به اطلاعاتی که ارائه می دهید بیشتر اعتماد کنند، احتمال خرید محصولات شما توسط آن ها بیشتر خواهد شد. هنگامی که شما اعتماد مخاطبان خود را جلب میکنید علاوه بر حفظ اعتبار به برند مورد علاقه مخاطبین خود، تبدیل خواهید شد.

-بهبود سئو

اگر محتوای با کیفیت تولید کنید، کاربران بیشتری جذب وب سایت شما میشوند و به این ترتیب میزان ترافیک سایت افزایش پیدا می کند.

الگوریتم موتورهای جستجو گوگل همواره در حال تغییر است. تا زمانی که شما به ‌صورت مرتب محتوای با کیفیت  تولید کنید و مرتبا محتوای خود را به‌روزرسانی کنید، در موتورهای جستجو در رتبه بالاتری قرار خواهید گرفت. این موضوع، باعث افزایش دیده شدن از طریق بهبود سئومی‌شود.

-محتوای تولیدی شما توسط بازدیدکنندگان به اشتراک گذاشته می شود

یکی از بهترین راه های افزایش دیده شدن و جلب اعتماد، اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط مشتریان و مخاطبان است.

این اشتراک گذاری، یکی از بهترین مزایای بازاریابی محتوا است. در واقع هر چقدر محتوای شما در بین افراد بیشتری به اشتراک گذاشته شود برای خود شما سودمند می باشد.

-محتوای جذاب به بازگشت افراد به وب سایت شما کمک میکند

همه ی کسب و کارها از بازدید مجدد مخاطبین خود، سود می برند. بیشتر مردم برای خرید های اینترنتی خود به سایت هایی بر می گردنند که قبلا از آنها خرید کرده اند و به نوعی به آنها اعتماد دارند. این کسب اعتماد ناشی از اشتراک گذاری مطالب مفید و آموزنده با مخاطبان است.

تولید یک محتوای خوب و با کیفیت و مداوم در یک وب سایت، منجر به بازگشت مخاطبان برای دریافت مطالب جدید خواهد شد. استراتژی هایی مانند دیجیتال مارکتینگ و ایجاد انجمن های مجازی برای بحـث و گفت و گو در باره موضوعات مختلف، بسیار موفق خواهد بود.

-محتوای جذاب به بازگشت افراد به وب سایت شما کمک میکند
-محتوای جذاب به بازگشت افراد به وب سایت شما کمک میکند

-بازگشت و افزایش نرخ سرمایه

اگر می خواهید در بازاریابی محتوا موفق تر باشید، زمان بیشتری را صرف کنید. شاید دیر به نتیجه برسید اما حتما به نتیجه مطلوب می رسید.

بازاریابی محتوا بسیار با صرفه است به طوری که در مقایسه با بازاریابی سنتی، ۶۲ درصد ارزان تر است. اما فروش محصولات و جذب مخاطب در این روش بسیار بیشتر است.

همانطور که در قسمت های قبل اشاره شد، بازاریابی محتوا نیازمند یک برنامه ریزی صحیح و اصولی است که اجرای نکات زیر به شما در انجام این برنامه ریزی کمک بزرگی خواهد کرد:

-هدف برنامه ریزی را مشخص کنید

هدف شما از برنامه‌ریزی برای بازاریابی محتوا چیست؟ چرا محتوا ایجاد می‌کنید؟

پیش از شروع برنامه‌ریزی، باید اهداف خود را مشخص کنید. این کار، به شما در مشخص شدن بهترین استراتژی کمک می‌کند.

-مخاطبین هدف خود را مشخص کنید

در ابتدای کار باید مشخص کنید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟  با این کار راحت تر میتوانید نیاز مخاطبان خود را بررسی کنید

و بر اساس تجربیات خود، محتوای ارزشمند تولید کنید که این محتوا می تواند ارتباط بین شما و مشتریان را بهبود بخشد و در نهایت منجر به حمایت مشتری از محصول و یا خدمات شما خواهد شد.

قبل از ارائه محصول از خود بپرسید که  آیا باید به دنبال مخاطب جدیدی باشید؟  و یا اینکه می ‌خواهید همان مخاطبین هدف را حفظ کنید؟

پاسخ به این پرسش ها به شما در شناسایی مخاطبین کمک خواهد کرد.

-یک سیستم مدیریت محتوا تعیین کنید

برای اینکه بتوانید محتوای تولیدی خود را به خوبی مدیریت کنید، احتیاج به یک سیستم قوی برای مدیریت محتوا دارید. این سیستم باید بتواند مدیریت درستی در ایجاد و انتشار محتوا داشته باشد و بتواند آنالیزور خوبی باشد.

نرم افزاری های مختلفی برای سیستم مدیریت محتوا وجود دارد که در این بین ورد پرس از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

-استخدام نیروی تولید محتوا

برای اینکه بتوانید محتوای خوبی تولید کنید، احتیاج به یک تیم تولید محتوای حرفه ای دارید که هر کدام مسئولیت انجام یک کار را برعهده بگیرد.

-استخدام نیروی تولید محتوا
-استخدام نیروی تولید محتوا

وبلاگ‌ نویس

این گروه در واقع وظیفه نوشتن مقاله ها در بخش های گوناگون را دارند و به بهینه ‌سازی محتوای موجود در وبلاگ می ‌پردازند و تعداد مشترکین را نیز زیاد می کنند. تیم وبلاگ نویس علاوه بر اینکه باید در نوشتن مهارت داشته باشد، باید از توانایی آنالیز خوبی نیز بهره مند باشد.

مدیر شبکه‌های اجتماعی (Social Media Manager)

این گروه از افراد به دنبال افزایش تعداد فالوئرها در اینستاگرام ، جذب آن‌ها به کسب‌ وکار، تبدیل آن‌ها به مشتری هستند.

یک مدیر شبکه اجتماعی علاوه بر اینکه باید با قوانین شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و… آشنا باشد، باید بتواند به طور منظم و روزانه محتوای با کیفیت تولید کند وبتواند با سایر اعضای تیم تولید محتوا همکاری نماید و هم چنین از خلاقیت بالا و روابط اجتماعی خوبی برخوردار باشد.

کارشناس سئو (SEO Specialist)

گروهی از تیم تولید محتوا را کارشناسان سئو تشکیل میدهد که این افراد وظیفه دارند با اعمال تغییراتی در متن، رتبه سایت را در موتورهای جستجو گر افزایش دهند. در واقع محتوایی را که وبلاگ نویسان تولید کرده اند را به موتورهای جستجوی گوگل نشان میدهند.

همچنین سئو کاران باید بتوانند با ابزارهای مختلف سئو مانند گوگل آنالیزور و ابزار شناسایی کلمات کلیدی، کار کنند.

کارشناس سئو (SEO Specialist)
کارشناس سئو (SEO Specialist)

طراح (Designer)

طراحان با استفاده از ذوق و سلیقه خود، وظیفه برند سازی برای یک سایت و یا یک شرکت را بر عهده دارند. این دسته از افراد طرح هایی جدید و متفاوت برای معروف کردن برند ها ارائه می دهند که این طراحی ها کاملا همسو با تولید محتوای ارزشمند است.

-ایده پردازی کنید!

ایده‌ پردازی برای ایجاد محتوای مناسب است. ابزارهای زیر می‌توانند در این مرحله به شما کمک کنند:

HubSpot’s Website Grader

HubSpot’s Website Grader  یک وب سایت است که با استفاده از الگوریتم های موتورهای جستجو، بخش های مهمی از وبلاگ و یا شبکه های اجتماعی را آنالیز می کند و به رتبه بندی می پردازد. و در نهایت گزارشی برای بهبود هر قسمت ارائه میکند.

به عنوان مثال، با استفاده از این ابزار، می‌توانید دریابید که سئوی سایت در چه وضعیتی است و برای بهبود آن، چه کارهایی باید انجام شود.

Blog idea generator

این ابزاربرای ایده‌ پردازی پست‌های وبلاگ، بسیار کمک‌ کننده است. با وارد کردن یک الی سه واژه کلی درباره موضوع مورد‌نظر، ایده‌های بسیار زیادی برای نوشتن پست‌های وبلاگ بدست می‌آورید.

Blog idea generator
Blog idea generator

Feedly

با کمک این ابزار می توانید، ایده های مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید و محتواهای جدید و متفاوتی را تولید کنید.

BuzzSumo

ساز و کار این ابزار به این صورت است که پست های اشتراک گذاری شده در شبکه های اجتماعی را بررسی میکند و بنا به رفتار مخاطبان، پست های برتر را شناسایی میکند و در اختیار کاربران قرار میدهد. شما به آسانی به وسیله این ابزار میتوانید، ایده های ناب را بیابید و با کمی تفکر ایده جدیدی را خلق کنید.

Blog Post Headline Analyzer

این ابزار عناوین و زیر عنوان ها را در باره موضوع مورد نظر شما بررسی می کند و بهترین عنوان و سرفصل را پیشنهاد می دهد.

چرا که بیشتر افراد با عناوین جذاب وارد سایت شما میشوند و متن اصلی را مطالعه میکنند. پیشنهاد می کنم تعدادی سر فصل را در این ابزار امتحان کنید و بهترین ها را برای متن خود استفاده کنید.

-محتواهای ترکیبی ایجاد کنید

می دانید که محتوا سه نوع است. محتوای متنی- محتوای ویدئویی و محتوای صوتی

شما می توانید برای جذب مخاطبان بیشتر، محتواهای ترکیبی ایجاد کنید و فرمت هایی جدید از محتوا را ارائه دهید. از محبوب ترین فرمت های محتوایی میتوان به وبلاگ، اینفوگرافیک ها، کتاب های الکترونیکی و … اشاره کرد.

-محتواهای ترکیبی ایجاد کنید
-محتواهای ترکیبی ایجاد کنید

-مدیریت محتوا

محتوای تولید‌ شده می‌تواند در بخش‌های زیر منتشر شود:

موتورهای جستجو

شبکه‌های اجتماعی

ایمیل

تبلیغات

توجه داشته باشید که بازاریابی محتوا فقط به انتشار محتوا در فضای وب محدود نمیشود بلکه مدیریت محتوا نیز جزئی از بازاریابی محتوا است.

راه مدیریت بازاریابی محتوا، استفاده از تقویم محتوایی است. با استفاده از تقویم محتوایی، در مسیر درست بازاریابی محتوا قرار می‌گیرید.

در واقع تقویم محتوایی یا همان تقویم سردبیری محتوا یک تقویم ساده است که شما میتوانید از آن به عنوان یک نقشه راه برای انجام فعالیت های تولید محتوایی خود استفاده کنید.

شما با استفاده از تقویم های محتوایی در واقع میتوانید یک مدیریت کلی بر روی نویسندگان محتوا، متن های محتوا و پست های به اشتراک گذاری شده داشته باشید.

اینکه بتوانید در مناسبت های تاریخی متفاوت محتوا تولید کنید، رفته رفته به مخاطبین شما اضافه خواهد کرد. برای نمونه، منتشر کردن یک مطلب در مورد کتاب در روز کتاب‌خوانی می‌تواند فکر خوبی باشد.

ابزار مورد نیاز برای بازاریابی محتوا

هنگامی که بازاریابی محتوا را به صورت حرفه ای انجام میدهید، به ابزارهایی نیاز دارید که  انجام این کار را برایتان ساده تر کند. به صورت کلی می توان گفت که ابزار های مورد نیاز برای بازاریابی محتوا جزئی از دسته بندی های زیر است:

ابزار مورد نیاز برای بازاریابی محتوا
ابزار مورد نیاز برای بازاریابی محتوا

سیستم مدیریت محتوا (CMS – Content Management System)

یکی از مهم ترین ابزار های مورد نیاز برای بازاریابی محتوا، داشتن یک سیستم مدیریت محتوا حرفه ای است.  از بین سیستم های مدیریت محتوا وردپرس از بین همه محبوبیت بیشتری دارد زیرا پنل کاربری ساده تری دارد.

ابزار آنالیز و تجزیه ‌و تحلیل (Analytics)

بعد از انتشار محتوا در اینترنت به یک ابزار نیاز دارید تا بتوانید رفتار کاربران را تجزیه و تحلیل کنید. داده های به دست آمده به شما کمک می کند که محتوای بهتری تولید کنید.

یکی از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل، ابزار google analytics است.

نرم‌افزار مدیریت پروژه (Project Management Software)

هنگامی که به صورت تخصصی کار تولید محتوا را انجام میدهید، نیاز به یک ابزار مدیریت پروژه برای مدیریت زمان انتشار پست ها، گزارش گیری و… دارید.

نرم‌افزارهای طراحی (Design Software)

برای اینکه بتوانید در بازاریابی محتوا موفق عمل کنید، از جلوه های دیداری غافل نشوید. به عنوان یک گرافیست باید بتوانید با ابزارهای مختلف طراحی کنید. بعضی از این ابزارها مانند فتوشاپ مرجع هستند و شما حتما باید روش کار با این ابزار را بلد باشید تا بتوانید عکس ها و ویدئوها را طراحی و یا ویرایش کنید.

وردپرس چیست؟

به زبان ساده وردپرس یک سایت ساز است که در فضای اینترنت نصب میشود. اگر قصد ساخت  یک سایت را دارید، وردپرس را پیشنهاد میکنیم.

به زبان تخصصی تر وردپرس یک نرم افزار تحت وب متن باز است که سیستم مدیریت محتوای قوی دارد.

نام دیگر سیستم مدیریت محتوا CMS است. که مخفف عبارت content management system می باشد. ورد پرس قابلیت شخصی سازی دارد یعنی شما میتوانید تغییرات دلخواه خود را به وسیله کد نویسی اعمال کنید. البته توجه داشته باشید که کد نویسی نیاز به دانش خاص خودش را دارد.

CMS  یا همان سیستم مدیریت محتوا به وردپرس محدود نمیشود. از جمله سیستم های مدیریت محتوا میتوان به جوملا و دروپال اشاره کرد.

وردپرس در مقایسه با جوملا و دروپال محبوبیت بیشتری دارد که در ادامه به بررسی دلیل محبوبیت وردپرس می پردازیم:

-رایگان بودن این نرم افزار

-امنیت بالا

-تعداد دانلود بیشتر این نرم افزار در مقایسه با جوملا و دروپال

-نصب آسان و پنج دقیقه ای

-پشتیبانی از چهارهزار قالب وردپرسی

-تعداد بسیار زیاد افزونه وردپرسی رایگان

-ساده بودن کار با پنل کاربری

-پشتیبانی خوب

-آپدیت نسخه هر چهل روز یکبار

-مناسب برای ساخت انواع مختلف سایت

پس از آشنایی با مزیت های کار با وردپرس به بررسی تولید محتوا در وردپرس میپردازیم.

تولید محتوا با وردپرس

تولید محتوا با وردپرس به دلیل ساده بودن پنل کاربری به قدری راحت تر است. افزون بر پنل کاربری ساده وردپرس افزونه ای را معرفی کرده است که بر روی بیشتر سایت های وردپرسی این افزونه نصب است.

افزونه همان طور که از اسمش مشخص است، در واقع یک نرم افزار کوچک است که امکانات جانبی را به برنامه اصلی اضافه میکند. در مورد وردپرس شما فقط میتوانید از امکاناتی که خود برنامه اصلی ارائه کرده است استفاده کنید.

اما با اینکه این امکانات کافی هستند، وردپرس امکانات جانبی را در نظر گرفته است که کاربر در صورت نیاز آن افزونه را نصب کند.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا در اصفهان هستید

افزونه و یا پلاگین ها به سه شیوه قابل تهیه هستند:

-افزونه های رایگان

با افزونه های رایگان وردپرس که تعداد آنها کم هم نیست میتوانید امکانات زیادی را به سایت خود اضافه کنید. تعداد افزونه های رایگان وردپرس بیش از چهل و چهار هزار افزونه است. این افزونه ها احتیاجی به کد نویسی ندارد و به راحتی قابل دسترس است.

-افزونه های تجاری

هنگامی که افزونه وردپرسی رایگان کیفیت مناسبی ندارد و یا اینکه افزونه دلخواه خود را از بین هزاران افزونه وردپرسی پیدا نمیکنید، میتوانید افزونه های از پیش طراحی شده توسط شرکت های برنامه نویسی را از یک مارکت معتبر خرید کنید.

-افزونه های سفارشی

گاهی پیش می آید که برای انجام کاری خاص، به یک افزونه احتیاج پیدا میکنید که نه میتوانید آن را در افزونه های رایگان بیابید و نه افزونه های تجاری!! در این حالت افزونه اختصاصی خود را سفارش میدهید.

حال با نحوه تهیه پلاگین ها آشنا شده اید، میخواهم شما را با افزونه رایگان و پرطرفدار سئو سایت و یا همان yoast seo آشنا کنم. این افزونه بر روی بیشتر سایت های وردپرسی نصب شده است.

افزونه سئو سایت در واقع راهنمای سئو محتوای شماست. این افزونه سه چراغ دارد که سئو متن شما را با رنگ های قرمز، نارنجی و سبز مشخص میکند.

اگر پس از اینکه متن خود را سئو کردید افزونه yoast seo رنگ قرمز را به شما نشان داد، یعنی سئو شما اصلا خوب نبوده است. نمایش رنگ نارنجی به منزله سئو ضعیف و رنگ سبز به معنای این است که شما سئو متن خود را به خوبی انجام داده اید.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا در اصفهان هستید

سئو چیست؟

در واقع سئو یا seo انجام فعالیت هایی است که محتوای تولید شده را به کاربر برساند. در اصل هدف از تولید محتوا و سئو رساندن پیام به مخاطب است.

در ادامه مهم ترین اصول در سئو نوشته را با هم بررسی می کنیم:

در ادامه مهم ترین اصول در سئو نوشته را با هم بررسی می کنیم:
در ادامه مهم ترین اصول در سئو نوشته را با هم بررسی می کنیم:

-انتخاب عنوان جذاب

عنوان هایی را برای محتوای خود انتخاب کنید که علاوه بر جذاب بودن، کوتاه و جذاب باشد. تگ H1 در وردپرس به عنوان اختصاص دارد.

-کلمه کلیدی

کلمات کلیدی در واقع همان کلمات و عباراتی هستند که کاربران آنها را در گوگل سرچ میکنند. استفاده از کلمات کلیدی در تولید محتوا اهمیت خاصی دارد. ولی طبق الگوریتم های جدید گوگل اگر در استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی کنید، جریمه گوگل شامل حالتان خواهد شد.

-کلمه کلیدی
-کلمه کلیدی

کلمات کلیدی دو دسته هستند:

-کلمه کلیدی اصلی

عبارت هایی که معمولا کوتاه است و هدف متن میباشد.

-کلمه کلیدی فرعی

کلماتی که کلمه کلیدی اصلی را توصیف میکند.

-لینک داخلی

نوشته های درون سایت به وسیله لینک داخلی مانند یک زنجیر به هم متصل میشوند. اهمیت لینک داخلی به حدی مهم است که اگر یک لینک نوشته ای خراب شود

مانند این است که قطعه ای از زنجیره اصلی شکسته باشد و آنگاه نوشته های سایت گم میشوند. در لینک گذاری داخلی نوشته های جدید به نوشته های قدیمی تر و مرتبط بهم متصل میشوند.

-لینک خارجی

لینک هایی هستند که شما را به یک سایت دیگر متصل می کنند. سایتی که شما به آن لینک داده اید باید محتوای مرتبطی با محتوای تولیدی سایت شما داشته باشد.

با اینکه لینک خارجی اعتبار سایت شما را بالا میبرد اما اگر در لینک دهی از تکنیک های کلاه سیاه استفاده کنید، نرخ پرش سایت شما بالا می رود و رفته رفته از اعتبار سایت کم میشود.

-توضیحات متا

توضیحات متا یکی از مهم ترین اصول سئو سایت میباشد. توضیحات متا در واقع همان جمله های کوتاهی هستند که در زمان سرچ گوگل نمایش داده میشود. این توضیحات باید نمای کلی محتوای شما باشد . متا باید علاوه بر جذاب بودن، تاثیرگذار باشد تا مخاطب سایت شما را از بین چندین هزار نتیجه گوگل انتخاب کند.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا در اصفهان هستید

-برچسب گذاری و دسته بندی

برای نوشته های خود برچسب بگذارید. برچسب ها همان کار هشتگ ها در شبکه های اجتماعی را میکنند. برچسب های یک نوشته میتواند نقش کلمات کلیدی فرعی را ایفا کند.

دسته بندی نوشته به مرتب سازی نوشته های یک سایت کمک میکند. شما با دسته بندی نوشته ها تعیین میکنید که هر نوشته کجا قرار بگیرد.

-سئو تصاویر

سئو تصاویر مراحل مختلفی دارد از انتخاب عکس مناسب با محتوا گرفته تا alt تصاویر!!!

سئو عکس برای کسب و کارهای اینترنتی که تازه فعالیت خودشان را آغاز کرده اند و یا استارتاپ ها اهمیت بیشتری دارد،

-سئو تصاویر
-سئو تصاویر

زیرا این کسب و کارها هنوز نتوانسته اند جایگاه مناسبی در رتبه بندی گوگل به دست آورند ولی با استفاده از سئو تصاویر میتوانند در نتیجه جست و جوی عکس ظاهر شوند و با تولید عکس هایی با کیفیت شانس بیشتری برای کلیک داشته باشند!

سئو تصویر بسیار ساده تر از سئو متن است و نتیجه بهتری هم دارد چرا که بیشتر مخاطبان بهتر می توانند عکس را به ذهنشان بسپارند تا متن را!

علاوه بر این موضوع هشتاد درصد مخاطبان به خواندن متن هایی ترغیب میشوند که حداقل دو عکس داشته باشد. پس از اهمیت سئو تصاویر غافل نشوید!

حتی اگر به دلایل مختلف عکس ها بارگذاری نشوند، متن های جایگزینی دارند که ماهیت عکس را برای کاربران شفاف تر میکند.

نکات کلیدی در سئو تصاویر

استفاده از نکات زیر شما را در سئو بهینه تصاویر کمک می کند. این نکات مهم ترین فاکتورهایی هستند که موتورهای جستجوگر گوگل آن ها را بررسی می کنند. اگر نکات گفته شده را درست انجام دهید می توان به جرئت گفت که در سئو تصاویر موفق بوده اید.

سئو عکس ها راحت تر از بقیه فاکتورها می باشد اما نیاز به فرصت بیشتری برای فشرده سازی، تغییر فرمت و ابعاد و آپلود تصویر دارد.

-تصاویر مرتبط و با کیفیت

از تصاویر مرتبط با محتوا استفاده کنید. اینکه تصاویری را بارگذاری کنید که هیچ ربطی به متن ندارد برای مخاطب کمی گمراه کننده است. همینطور کیفیت پایین عکس شما و کسب و کارتان را زیر سوال می برد.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا در اصفهان هستید

-شخصی سازی نام تصاویر

با اینکه مخاطبان شما نام هایی را که برای تصاویر انتخاب می کنید، نمی بینند اما انتخاب نام مناسب که به محتوای متن ربط داشته باشد میتواند به موتورهای جست و جو کمک کند تا درک بهتری از تصاویر داشته باشند.

قبل از آنکه تصویر را در سایت خود بارگذاری کنید یک نام متفاوت از تصاویر دیگر برای عکس انتخاب کنید. در این مرحله می توانید برای انتخاب نام تصاویر از کلمات کلیدی اصلی و یا فرعی استفاده کنید.

پیشنهاد می شود که نام کلیدی اصلی را برای تصویر شاخص قرار دهید و برای عکس های دوم و یا سوم متن از کلمات کلیدی فرعی استفاده کنید.

-اهمیت برچسبAlt  تصاویر

موتورهای جستجو با دقت تصاویر بارگذاری شده در سایت را بررسی می کنند، یکی از مهم ترین فاکتور ها در سئو تصاویر تگ alt است.

برای هر تصویری که در سایت خود آپلود می کنید متن alt را قرار دهید. تگ alt  این قابلیت را دارد که اگر عکس به خوبی بارگذاری نشد به جای تصویر مربوطه متن alt نمایش داده می شود تا کاربر هم درک کاملی از تصویر داشته باشد.

Alt تصویر، مهم ترین قسمت در سئو تصویر است. چرا که در صورت بارگذاری نشدن عکس این متن جایگزین است که به مخاطب نشان داده میشود و به این ترتیب مخاطب برداشت درستی از عکس خواهد داشت حتی اگر تصویر را نبیند!!

معمولا در سایت های ورد پرسی، یک بخش جداگانه برای alt تصویرطراحی شده است. که شما میتوانید با نکاتی که باید در متن جایگزین بیان شود، این قسمت را تکمیل کنید.

-کاهش ابعاد با حفظ کیفیت

درست است که باید در متن خود از تصاویری با کیفیت بالا استفاده کنید اما این نکته هم مد نظر داشته باشید که افزایش حجم تصاویر میتواند سرعت بارگذاری صفحه را کاهش دهد.

اگر این کاهش سرعت از چندین ثانیه عبور کند، مخاطب به طور کلی از سایت شما خارج میشود بدون اینکه پیام شما را دریافت کرده باشد.

برای اینکه بتوانید با حفظ کیفیت تصویر ابعاد آن را کاهش دهید، از ابزار های آنلاین سئو عکس ویا نرم افزارها استفاده کنید.

یعنی هم می توانید با نصب نرم افزار با کم کردن ابعاد روی سیستم خود اقدام به تغییر سایز و ذخیره سازی آن با فرمت های مناسب وب نمایید

وهم از امکانات بخشی از سایت هایی که شکل آنلاین عکس دریافتی را با درخواست شما تغییر می دهند بهره ببرید.

همچنین میتوانید از فرمت های مناسب سئو عکس استفاده کنید. درباره این فرمت ها در ادامه بحث خواهیم کرد.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا در اصفهان هستید

-سئو تصاویر با انتخاب فرمت مناسب

بسیار برای همه ما پیش آمده است که تصاویر یک سایت بارگذاری نشده و ما را از این موضوع ناراضی کرده است. برای اینکه در سایت خود مشکل اینچنینی نداشته باشید، تصاویر را با فرمت مناسب در سایت خود بارگذاری کنید.

در ادامه به بررسی دو فرمت مناسب برای سئو عکس می پردازیم:

JPG

یکی از فرمت های رایج در سئو تصاویر JPG است که برای نمایش تصاویر کوچک از آن استفاده می شود. مهم ترین ویژگی این فرمت آن است که تمامی زبان های برنامه نویسی از آن پشتیبانی می کنند.

PNG

یکی دیگر از فرمت های مناسب جهت سئو تصاویر، فایل تصویری PNG است. اگر می خواهید شفافیت تصویر حفظ شود، پی ان جی بهترین فرمت است. مناسب ترین گزینه برای ذخیره لوگو همین فرمت است.

با اینکه این دو فرمت، مناسب ترین فرمت در سئو تصاویر هستند، اما در سال های گذشته فرمت های مناسبتری برای سئو عکس ها ارائه شده است که شما میتوانید با بررسی پشتیبانی این فرمت ها و همین طور حجم و کیفیت عکس، از آنها استفاده کنید.

-نقشه تصاویر سایت

امروزه با تغییر کردن الگوریتم های گوگل برای جست و جوی صفحات و ایندکس سریعتر، شاهد ثبت نقشه صفحات سایت در ابزار سرچ کنسول گوگل هستیم.

در همین راستا و با توجه به پیشنهاد موتورهای جستجو، به شما پیشنهاد میدهیم که نقشه تصاویر سایت را نیز ثبت کنید. با این کار هنگام سرچ مخاطبان علاوه بر نمایش صفحات سایت، تصاویر سایت نیز در نتایج جستجو نمایش داده میشود و با این کار، مخاطبان بیشتری به سایت شما سر میزنند.

اگر از وردپرس استفاده می کنید ، افزونه هایی وجود دارد که می توانید از آنها برای تهیه نقشه تصاویر سایت استفاده کنید و یا با برنامه نویسی وب خودتان آن را به کد سایت اضافه نمایید.

-تصاویر را در هاست سایت آپلود نکنید!

با اینکه از مزیت های آپلود عکس در سایت های آپلود تصایر، بارها گفته شده اما به شدت پیشنهاد می کنیم که آپلود عکس را در سایت خودتان انجام دهید.

با میزبانی تصاویر در وب سایت خودتان بهتر می توانید اندازه و ابعاد تصویر را تنظیم کنید و خیالتان از بابت اینکه تصویر با کیفیت بالا و ابعاد مناسب به نمایش در می آید راحت تر است.

در ضمن زمانی که تصویری را روی سایت خود بارگذاری می کنید، لینک ایجاد شده اعتباری برای دامنه شما خواهد بود و گوگل به عنوان یک محتوای جدید به شما امتیاز مثبت می دهد و این احتمال وجود دارد که بسیاری از سایت های دیگر از این لینک تصویر در سایت خود استفاده کنند.

آموزشگاه وردپرس

اگر به دنبال آموزشگاهی هستید تا وردپرس را یاد بگیرید. ما را همراهی کنید.

آموزش وردپرس از 0 تا 100 یکی از برترین و همچنین کامل ترین دوره ها در زمینه طراحی وب سایت می باشد. در دوره ها شما تمامی اطلاعات مورد نیاز برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی وردپرسی را می آموزید.

سرفصل های آموزشی دوره وردپرس به شرح زیر است:

آشنایی با سرور و هاست

آشنایی کامل با دامنه و هاست

آموزش ایجاد دیتابیس

نحوه انتخاب یک هاست مناسب

نحوه خرید و فعال سازی دامنه و هاست

آموزش کار با سی پنل

آموزش ساخت ساب دامین

آموزش پارک دامین-ریدایرکت

نحوه ساخت ایمیل بر روی دامنه سایت

آموزش کار با اکانت FTP

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا در اصفهان هستید

آموزش نصب و مدیریت وردپرس

آشنایی با ساختار پوشه های وردپرس

آموزش نصب وردپرس بر روی لوکال هاست

نحوه نصب وردپرس بر روی هاست دایرکت ادمین

آموزش تنظیمات اولیه نصب

بازیابی کلمه عبور فراموش شده صفحه مدیریت وردپرس

آموزش نوشته ها و برگه ها مانند نحوه انتشار دادن و….

مدیریت برچسب و دسته بندی نوشته

اموزش درج عکس و فایل صوتی و ویدئویی

بررسی ساختار قالب و آموزش نصب قالب وردپرس

شیوه انتخاب یک قالب مناسب

بررسی تخصصی قالب های وردپرسی

آموزش نصب اصولی پوسته ها

آشنایی با امکانات یک قالب

انجام تنظیمات و تغییرات در پوسته های نصب شده

آموزش ویرایش قالب ها به صورت دلخواه

آموزش کار با ابزارک ها و سفارشی سازی آنها

ساخت فهرست به صورت حرفه ای

آموزش ساخت یک اسلاید شو حرفه ای

آموزش شخصی سازی پوسته ها

آموزش ساخت صفحات دلخواه بدون نیاز به برنامه نویسی

افزونه ها و آموزش نصب افزونه در وردپرس

معرفی افزونه های مهم و کاربردی

آموزش نصب افزونه ها

آموزش فعال سازی و یا غیر فعال سازی افزونه ها

آموزش ایجاد سیستم تیکت و درخواست پشتیبانی آنلاین

آموزش اشتراک گذاری نوشته های سایت در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و….

آموزش ایجاد فونت های دلخواه ورد پرسی

افزایش سرعت بارگذاری سایت

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا در اصفهان هستید

مدیریت کاربران

آشنایی با انواع نقش کاربری در وردپرس

افزودن کاربر

تعیین و یا تغییر نقش کاربران

نظرات در وردپرس

مدیریت نظرات

تنظیم رفتار پیشفرض کاربر

آموزش نحوه جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در ورد پرس

فروشگاه اینترنتی

آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی

آموزش تنظیمات فروشگاه اینترنتی

آشنایی با درگاه های پرداخت و اعمال تنظیمات

آموزش نصب و راه اندازی درگاه پرداخت

آموزش کار با حلقه های ترجمه

ایجاد یک محصول به همراه تنظیمات لازم

ایجاد انواع تخفیفات برای خرید محصول

ایجاد فروشگاه محتوا در سایت فعال شدن لینک دانلود پس از پرداخت

آموزش ساخت فروشگاه محصولات دانلودی فروش فایل

ایجاد تخفیفات گروهی

افزودن رزرو آنلاین

سئو وردپرس

آموزش سئو حرفه ای وردپرس

راه کار های کسب رتبه برتر در گوگل

معرفی افزونه های حرفه ای سئو وردپرس

آموزش کار با افزون های حرفه ای سئو

آموزش تنظیمات تخصصی افزونه سئو در وردپرس

ارتباط وب سایت با موتورهای جستجوگر

آموزش سئو فروشگاهی وردپرس

آموزش ستاره دار کردن مطالب در گوگل

آموزش امنیت وردپرس

آموزش امنیت وردپرس

آموزش ایمن سازی بستر وردپرس

آموزش تغییر نام پوشه ها و ایجاد امنیت در زمینه وردپرس

آموزش تغییر ساختار جدول دیتابیس برای بالا بردن امنیت

آموزش جلو گیری از هک ورد پرس

تنظیمات امنیتی فایل ها

شناسایی فعالیت های مخرب بر روی سایت

آموزش رفع مشکلات احتمالی ورد پرس

آموزش برطرف کردن مشکلات رایج ورد پرس

آموزش شیوه به روز رسانی نرم افزار ورد پرس

آموزش به روز رسانی و آپدیت قالب ورد پرس

نحوه به روز رسانی افزون های ورد پرس

روش های تهیه نسخه پشتیبان از ورد پرس به صورت کامل

نحوه بکاپ گیری از وردپرس

آموزش گرفتن نسخه پشتیبان از فایل ها و پایگاه های داده

آموزش بازیابی نسخه پشتیبان در لوکال و هاست

آموزش ساخت بسته نصبی ورد پرس و قالب

شما با شرکت در دوره آموزش ورد پرس باید مهارت های بالا را به دست آورید.

حال فرقی نمیکند که این آموزش ها را آنلاین ببینید و یا به صورت حضوری در کارگاه های آموزشی شرکت کنید.

برای شرکت در دوره های آموزش ورد پرس نیازی نیست که حتما دانشجوی رشته کامپیوتر باشید. هر آنچه که لازمه ی ساخت یک وب سایت وردپرسی باشد را در این دوره ها فرا میگیرید.

با شرکت در دوره های آموزش ورد پرس میتوانید برای خودتان سایت بسازید و کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید و یا اینکه برای دیگران سایت بسازید.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا در اصفهان هستید

سخن نهایی

امروزه که بیشتر کسب و کارها سعی در گسترش و معرفی خدمات خود در فضای اینترنت دارند، فرصتی مناسب برای علاقه مندان به شغل نویسندگی تولید محتوا است تا با شرکت در دوره های آموزشی بتوانند مهارت های کافی برای انجام این شغل را کسب کنند.

لازم نیست برای شرکت در دوره آموزشی به کارگاه های آموزش حضوری بروید، میتوانید آموزش تولید محتوا را از همین لحظه آغاز کنید. در دوره های مجازی تولید محتوا و یا آموزش وردپرس شرکت کنید و از کلاس های آموزشی، آنلاین خود لذت ببرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *